torsdag 29 april 2010

Att shoppa, till hunden!

Förutom att jag redan skapat en dålig ovana att handla något ben eller liknande till Mio varje gång jag handlar har jag nu upptäckt det fantastiska i djuraffärer. Så mycket man kan köpa till min lilla skatt! I förgår blev det ett riktigt kalas. Men då fick han en ullkniv av bästa sort, en sax, fästingplockare, bajspåsar och till sist något roligt, en liten söt leksak som ser ut som en barbapappa som man kan stoppa godis/mat i. Det är som en liten "teething-leksak" fast för hundar! Snart är det dessutom dags att handla nytt koppel och halsband till honom. Sen så fort han blivit liiite äldre, skall han få massa hjärn-aktivitetsleksaker av Nina Ottosson (tror jag hon heter)!

Jag och min syster har iallafall kommit fram till att fr.o.m. nu behöver påhälsande gäster inte ha med sig blommor, utan istället ett paket bajspåsar ;-) - för det var ju hemskt rent vad det går åt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar