torsdag 22 april 2010

Mio skriver brev till grannarna

Hej,

Jag är nyinflyttad i huset sedan i fredags (inneboende) och tänkte be om ursäkt. Jag ska vara ärlig och säga att jag har haft lite svårigheter med mig själv de senaste dagarna. Ni vet hur det är när man inte får tugga på precis vad man vill, då kan man bli lite gnällig. Och så saknar jag mina syskon och min mamma och då är det lätt att man skäller en stund för att lugna sinnet.

Men jag försöka förlägga mina oljud till dagtid. Min plan är att bli helt tyst inom kort men jag känner att jag inte är helt redo för det än. Jag måste nog hitta mig själv. Ska jag vara ärlig så trodde jag att min charm skulle kompensera för eventuella utbrott, men jag börjar inse nu att ingen kan vara SÅ charmig.

Vänligen

Hunden Mio, 9 veckor.


2 kommentarer:

  1. Hälsa Mio att man får inte bli ovän med grannarna, de kan vara bra att ha !

    SvaraRadera
  2. Det skall jag hälsa honom ;-) Faktum är att han redan blivit mycket duktig! Jag är stolt över honom!

    SvaraRadera