torsdag 22 april 2010

Diskussion med Mio

Jag: Mio, jag vill prata lite om gårdagen och det faktum att du gjorde dina behov inne flera gånger när jag hade ansvaret för dig.
Mio: Jag har ett ord att säga om igårkväll. Succé. S-U-C-C-É.
Jag: Nu förstår jag inte riktigt.
Mio: Tvärtomdagen - succé.
Jag: Tvärtomdagen?
Mio: Ja, tvärtomdagen. Man gör saker tvärtom, t.ex. kissar inne. Fick du inte mitt mail?
Jag: Nej, det är inget jag känner till.
Mio: Okej, men då ska jag se till så att du får det inför nästa tvärtomdag.
Jag: Vänta nu, nästa tvärtomdag?
Mio: Ett ord. Succé!

3 kommentarer:

  1. Er tvärtomdag gjorde iallafall min dag efter ett långt jobbigt prov! Allt jag har att säga om kvällen är: gott skratt!

    SvaraRadera
  2. Hej mio och välkommen till la familja!
    Ser mycket fram emot att träffa dig men får nöja mig med bilder tills vidare.
    Kram
    Faster Jonna

    SvaraRadera
  3. hej mio!
    Vilken fin sida du fått :)
    Saknar dig!
    Kram Moster c

    SvaraRadera